کانکس بارون: مرجع کانکس ایران

کانکس مسکونی 3خواب

  • تعداد اتاق: 3
  • ابعاد: قابل اجرا در ابعاد دلخواه
  • اسکلت: پیچ و مهره فلزی
  • پوشش بدنه و سقف: ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان
  • کف: شبکه بندی فلزی، سرامیک پارکت یا موکت، ساندویچ پانل
  • پنجره ها: UPVC با شیشه دوجداره

توضیحات کانکس مسکونی 3خواب

توضیحات

کانکس مسکونی 3خواب نوعی سازه پیش ساخته با تمام امکانات رفاهی یک واحد مسکونی است که در مدت زمان کوتاه، با قیمت مناسب ساخته می شود. کانکس های مسکونی به دلیل اینکه به راحتی قابل حمل و نقل و جایجایی می باشند، برای مناطق دور افتاده یا به عنوان خانه های تعطیلاتی یا سکونتگاه ییلاقی بسیار مناسب هستند.

کانکس سه خوابه با استفاده از بهترین مواد و متریال، به صورت یک یا چند تکه ساخته شده و به راحتی در مکان مورد نظر نصب می شود. برای ساخت کانکس می توان بر اساس بودجه مشتری از مصالح مختلف استفاده نمود.

مشخصات فنی کانکس مسکونی 3 خوابه

پوشش بیرونی کانکس 3 خوابه از ورق های گالوانیزه بوده و جنس عایق میانی از ساندویچ پانل پلی استایرن است. پنجره های کانکس دوجداره هستند و از ورود سرما، گرما و صدا به داخل جلوگیری می کنند.

برای ساخت بدنه از پروفیل های 40*40 استفاده شده و کف سازه نیز سرامیک است تا شستشو راحت تر باشد. برای تامین برق کانکس مسکونی، از سیم کشی روکار استفاده شده، همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز از طریق برق یا گاز تامین می شود.

کانکس دارای سه اتاق خواب، یک حمام، یک آشپزخانه و سالن پذیرایی بوده و معمولا تانکر آب و پمپ آب برای تامین آب شرب و یک سیستم فاضلاب برای کانکس وجود دارد. همچنین سازه دارای سیستم ایمنی برای مراقبت از اموال و دارایی های افراد داخل کانکس است.

مزایای کانکس مسکونی سه خواب

کانکس مسکونی 3 خواب با هزینه پایین و سرعت بالا ساخته می شود و امکان جابجایی به هر مکانی را دارد. همچنین در هر شرایط و منطقه ای، قابل نصب و اجرا است. برای ساخت خانه پیش ساخته، نیازی به اخذ مجوز و پروانه ساخت نبوده و می توان از کانکس های مسکونی به صورت موقت استفاده نمود.

سازه های مسکونی با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها ساخته می شوند، به همین خاطر در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. دارای قابلیت بازسازی نیز هستند تا در صورت نیاز بتوان آن ها را بازسازی کرد.

امکانات کانکس مسکونی سه خوابه

کانکس های مسکونی 3 خوابه مانند یک خانه دارای تجهیزات کاملی هستند. آشپزخانه با تجهیزات کامل، سرویس بهداشتی فرنگی یا سنتی، حمام با تمام امکانات، انباری، فضای ورودی، اتاق خواب، کمد دیواری بخشی از امکانات کانکس های مسکونی محسوب می شود.

سازه های مسکونی دارای مخزن ذخیره آب و پنل های خورشیدی برای تامین برق کانکس هستند و تنها تفاوتی که با ساختمان های دائمی دارند، ساخت سریع، قیمت مناسب و قابلیت جابجایی و حمل و نقل است.

خرید و قیمت کانکس مسکونی 3 خواب

قیمت کانکس مسکونی سه خوابه بر مبنای ابعاد، متراژ، جنس و کیفیت، امکانات داخلی سازه و خواسته مشتری محاسبه می شود. به همین خاطر برای خرید کانکس نیاز است که با کارشناسان فروش کانکس بارون تماس گرفته و از قیمت دقیق انواع کانکس ها مطلع شوید.

کانکس بارون تولید کننده و ارائه دهنده انواع کانکس های مسکونی، اداری، ویلایی، فروشگاهی و… با کیفیت بالا و قیمت مناسب است، همچنین قابلیت سفارشی سازی محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم می کند.

 

نوع  مسکونی
متریال  ساندویچ پانل
جنس پنجره  upvc
نوع  کانکس مسکونی
تولید کننده  کانکس بارون
توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Be the first to review “کانکس مسکونی 3خواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانکس های مرتبط

پرفروش ترین کانکس ها

کانکس ویلایی 100 متری

کانکس ویلایی 100 متری

کانکس نانوایی سیار

کانکس نانوایی سیار

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ | کانکس کافه سیار

کانکس سرویس بهداشتی 2 چشمه

کانکس سرویس بهداشتی 2 چشمه

کانکس سرویس بهداشتی ویژه معلولین

کانکس سرویس بهداشتی ویژه معلولین

کانکس سوپر مارکت

کانکس سوپر مارکت

دسته بندی های کانکس

مقالات اخیر

تبدیل کانتینر به کانکس

مراحل و جزئیات تبدیل کانتینر به کانکس

کانکس آشپزخانه

آشپزخانه سیار چیست و چه تجهیزاتی دارد؟

گذاشتن کانکس روی پشت بام از نظر شهرداری

گذاشتن کانکس روی پشت بام از نظر شهرداری

انشعاب گاز برای کانکس

همه چی درباره انشعاب گاز برای کانکس

برای استعلام قیمت انواع

1- کانکس

2- ساختمان پیش ساخته

👇 تماس بگیرید. 👇