رفع گرمای کانکس چگونه انجام می شود؟

برای ثبت سفارش ساخت انواع مدل های مختلف با متراژها و امکانات مختلف فرم را پر نمایید. با شما تماس خواهیم گرفت. سفارش سازی طبق پلان و خواست شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

کانکس باید در برابر گرما، هوای سرد و رطوبت مقاومت داشته باشد. رفع گرمای کانکس موضوعی است که برای افراد مهم به شمار می‌رود. با عایق‌بندی خوب و مناسب می‌توان به حفظ دمای داخل کانکس پرداخت و از ورود گرما به داخل کانکس جلوگیری کرد. عایق‌بندی همچنین باعث می‌شود تا در مصرف انرژی برای سرد نگه داشتن کانکس صرفه‌جویی شود. عایق‌ها پوشش‌هایی هستند که از محفظه درونی کانکس در برابر گرما حفاظت می‌کنند. عایق‌بندی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. این کار باید به شکل تخصصی و حرفه‌ای انجام شود.

آشنایی با انواع مختلف عایق بندی برای رفع گرمای کانکس

عایق بندی کانکس، به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. تولیدکنندگان با توجه به محیطی که قرار است کانکس در آن قرار بگیرد به کار عایق‌کاری می‌پردازند. از انواع مختلف عایق‌بندی برای رفع گرمای کانکس می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

عایق بندی کانکس با فوم پلی اورتان به شکل تزریقی

عایق بندی کانکس با فوم پلی اورتان به روش تزریق یکی از روش‌های عایق بندی کانکس برای رفع گرما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. در این روش با تزریق فوم پلی اورتان به وسیله دستگاه‌های مخصوص می‌توان سازه را عایق‌بندی کرد. این روش به دلیل فشردگی بیشتر و مرغوبیت نوع فوم استفاده شده، از بهترین روش‌ها برای عایق‌بندی به حساب می‌آید. البته این روش برای سازه‌های پیش ساخته بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

 

اطلاعات تکمیلی رفع گرمای کانکس
⭐ انواع مختلف عایق بندی برای رفع گرمای کانکس عایق بندی کانکس با فوم پلی اورتان به شکل تزریقی، عایق بندی کانکس با روش پلی استایرن، عایق بندی کانکس به روش ترکیبی
📌 کاربرد عایق حرارتی در کانکس چیست؟ استفاده از عایق حرارتی کانکس در هنگام ساخت و طراحی این سازه برای رفع گرمای کانکس صورت می‌پذیرد.
❗ ضخامت عایق بندی با روش استایرن چقدر است؟ ضخامت 4 سانتیمتر
💎 کاربرد عایق ها در کانکس چیست؟

عایق‌ها پوشش‌هایی هستند که از محفظه درونی کانکس در برابر گرما حفاظت می‌کنند

عایق بندی کانکس با روش پلی استایرن

یکی دیگر از روش‌های عایق‌بندی کانکس برای رفع گرما، روش پلی استایرن است. در این روش، پلی استایرن یا همان یونولیت که از نوع نسوز یا کند سوز بوده با ضخامت 4 سانتیمتر در بین ستون‌ها و قیدهای بدنه و سقف کانکس قرار می‌گیرد. همچنین تراکم دانسیته فوم یا همان دانه‌ها باید فشردگی لازم را داشته باشد. انجام این کار باید به شکل اصولی و طبق استاندارد انجام شود. پلی استرن هنگام نصب باید کاملا فیت و مطابق با اندازه محل کارگزاری برش بخورد. این روش برای استفاده در کانکس‌های معمولی یا همان کارگاهی مناسب خواهد بود.

connex baron

برای سفارش انواع کانکس ها طبق پلان شما با شماره های شرکت تماس بگیرید.

عایق بندی کانکس به روش ترکیبی (استفاده از فوم یا پشم سنگ به همراه پلی استایرن)

عایق‌بندی کانکس با روش ترکیبی یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توان با آن به رفع گرمای کانکس پرداخت. در این روش با استفاده از فوم یا پشم سنگ و پلی استایرن، کار عایق‌بندی انجام می‌شود. بدین شکل که علاوه بر پلی استایرن یک لایه دیگر عایق از نوع پشم سنگ یا فوم به صورت رول روی بدنه و سقف قرار می‌گیرد. این روش برای استفاده در سازه‌های ویلایی و مسکونی و همچنین دفاتر اداری پیش ساخته مناسب است.

رفع گرمای کانکس با عایق بندی مناسب

کانکس‌، سازه‌ای است که انواع مختلفی داشته و کاربردهای فراوانی دارد. استفاده از عایق حرارتی کانکس در هنگام ساخت و طراحی این سازه برای رفع گرمای کانکس صورت می‌پذیرد. در عایق‌بندی حرارتی لایه‌هایی از جنس‌های مختلف به شکل رول بین ستون‌ها و قیدهای بدنه و سقف باز شده و این امر در انتقال گرما به داخل کانکس جلوگیری می‌کند. عایق بندی کانکس با فوم پلی اورتان به روش تزریق، عایق بندی کانکس با روش پلی استایرن و عایق بندی کانکس با روش ترکیبی فوم یا پشم سنگ به همراه پلی استایرن از جمله روش‌های عایق‌بندی برای رفع گرمای کانکس است.

عایق بندی کانکس برای جلوگیری از گرما

در مقاله در خصوص عایق بندی کانکس برای جلوگیری از گرما صحبت کردیم. شما عزیزان می توانید به جهت مشاوره های فنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. (05136228800)

برای دانلود پی دی اف مقاله رفع گرمای کانکس چگونه انجام می شود؟ روی لینک کلیک کنید.

Picture of کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

بهترین شرکت کانکس سازی در ایران

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت انواع

1- کانکس

2- ساختمان پیش ساخته

👇 تماس بگیرید. 👇