شغل های کاربردی کانکس چیست؟

مشاغل پر درآمد با کانکس

برای ثبت سفارش ساخت انواع مدل های مختلف با متراژها و امکانات مختلف فرم را پر نمایید. با شما تماس خواهیم گرفت. سفارش سازی طبق پلان و خواست شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر به دنبال راه‌اندازی کسب و کاری کوچک هستید و به هزینه‌های آن فکر می‌کنید، نگران نباشید. شما با خرید کانکس می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. خرید کانکس برای شروع یک کسب و کار کوچک می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. زیرا قیمت مناسبی دارند و از مصالح مقاوم ساخته شده‌اند. همچنین قابلیت جابجایی دارند؛ بنابراین اگر نیاز به تغییر مکان داشتید، می‌توانید آن را به سادگی به مکان دیگری منتقل کنید. فقط کافی است با شغل‌های کاربردی کانکس آشنا شوید و کسب و کار خود را شروع کنید.

15 شغل پر درآمد با کانکس
نمونه ای از کانکس سیار

مشاغل پر درآمد با کانکس کدامند؟

در دنیای امروز، کسب و کارهای کوچک به دلیل قابلیت‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهند، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از این موارد ایجاد کسب و کار در کانکس است. کانکس‌ها سازه‌های کوچک و قابل جابجایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به راحتی یک فضای کسب و کار راه‌اندازی کرد و در صورت نیاز به تغییر مکان، آن را به سادگی به جای دیگری منتقل کرد. در ادامه با مشاغل پردرآمد کانکسی آشنا می‌شوید.

کانکس فروش تنقلات

تا حالا شده به مراکز خرید سری بزنید و در حین خرید احساس گرسنگی داشته باشید؟ در چنین مواقعی وجود یک کانکس کوچک در مراکز خرید می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

کانکس عکس فوری

از جالب‌ترین و پرسودترین شغل کاربردی با کانکس، می‌توان به کانکس عکس فوری اشاره کرد که در این کانکس می‌توانید به راحتی یک آتلیه سیار ایجاد کنید و عکس‌های فوری و خاص بگیرید، عکس‌های قدیمی را روتوش کنید و یا از مدارک کپی برداری نمایید و کسب و کاری پر سود داشته باشید.

کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی، امکانی است که شما می‌توانید آن را براحتی و با کمترین هزینه در مراکز خرید و یا مقابل بیمارستان، میادین و هرجای دیگری احداث کنید و به فروش انواع گل و گیاهان بپردازید.

connex baron

برای سفارش انواع کانکس ها طبق پلان شما با شماره های شرکت تماس بگیرید.

کانکس امانت گذاری

کانکس امانت‌گذاری یک کانکس سیار است که برای محافظت از اشیا یا وسایلی از جمله وسایل شخصی، اسناد مهم استفاده می‌شود. این کانکس‌ها معمولاً در محل‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، ساختمان‌های اداری و غیره قرار می‌گیرند.

همچنین در شهرهای زیارتی از این کانکس‌ها برای نگهداری موبایل و وسایل شخصی استفاده می‌شود‌.

کانکس هنری

کانکس هنری یک سازه قابل حمل است که برای نمایش آثار هنری و فعالیت‌های هنری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کانکس‌ها معمولاً در رویدادهای هنری مانند نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، بازارهای هنری و فستیوال‌ها قرار می‌گیرند.

از جمله مزایای کانکس هنری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانکس هنری می‌تواند شامل نمایشگاه‌های هنری، نمایش‌های تئاتر، موسیقی، نقاشی، عکاسی و سایر فعالیت‌های هنری باشد.
  • این کانکس‌ها اغلب دارای سیستم‌های نمایش، نورپردازی و صداگذاری مناسب هستند تا بتوانند آثار هنری را به صورت متناسب و جذاب به مخاطبان ارائه دهند.
  • از طریق کانکس هنری، هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان را با هنر خود آشنا کنند.
مشاغل پر درآمد با کانکس
نمونه ای از کانکس کافی شاپ

 کانکس فست فود

در فست فود کانکسی، غذاهایی مانند برگر، ناگت، پیتزا ارائه می‌شود. این رستوران معمولاً در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و همچنین در شهرها و شهرک‌های مختلف قرار می‌گیرد. تمرکز اصلی کانکس فست فود بر سرعت سرویس و راحتی مشتریان است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب غذاها را ارائه دهند.

کانکس کتاب فروشی

شما با ایجاد کانکس کتاب فروشی در پارک‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی علاوه بر امانت دادن کتاب، می‌توانید افراد علاقه‌مند به کتاب را به خرید ترغیب کنید و همچنین محصولات فرهنگی را نیز بفروش برسانید.

کانکس کودک

هنگامی که والدین به مراکز خرید مراجعه می‌کنند، وجود مکانی که بتوانند در آن فرزندان خود را چند ساعت سرگرم کنند، ضروری به نظر می‌آید؛ بنابراین با ایجاد کانکس کودک و امکاناتی مانند نقاشی صورت کودک، برخورداری از اسباب بازی‌های متنوع می‌تواند کودک را سرگرم کرده تا والدین با خیال راحت به خریدهای خود بپردازند.

کانکس لوازم جانبی موبایل

شما با ایجاد کانکس لوازم جانبی موبایل می‌توانید خدماتی مانند نصب نرم‌افزار، فروش گلس، فروش انواع گارد، تعمیرات سخت‌افزاری را در اختیار مشتریان قرار دهید.

کانکس آرایشگاهی

برخورداری از یک کانکس آرایشگاه برای انجام اصلاح مو و صورت می‌تواند یکی از شغل‌های پردرآمد با کانکس باشد.

کانکس تعمیرات ساعت و اکسسوری ها

در مراکز خرید می‌توانید با داشتن یک کانکس تعمیرات ساعت و فروش انواع اکسسوری مانند انگشتر، دستبند، ساعت ، نقره جات و از این قبیل موارد از شغلی پردرآمد بهره‌مند شوید.

کانکس تعمیرات لوازم الکتریکی

کانکس‌ها قابل حمل و جابجایی هستند و در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با ایجاد کانکس تعمیر لوازم الکتریکی در کنار یک پاساژ یا مرکز خرید درآمد خوبی کسب نمایید.

کانکس محصولات چرمی

از دیگر شغل‌های پردرآمد با کانکس می‌توان به فروش محصولات چرمی اشاره کرد. شما می‌توانید محصولات خود را در این کانکس به فروش رسانید، همچنین می‌توانید به آموزش نیز بپردازید.

کانکس ارائه نوشیدنی

بسیاری از افراد در مراکز خرید و به طور کلی بیرون از منزل به خرید نوشیدنی‌های گرم و سرد علاقه‌مند هستند‌. برای این قبیل مشتریان می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد مانند قهوه، آبمیوه را ارائه دهید.

شغل های کاربردی کانکس
شغل های کاربردی کانکس

مزایای ایجاد شغل های کاربردی با کانکس

استفاده از کانکس‌ها برای ایجاد مشاغل کاربردی دارای مزایای فراوانی است. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  1. هزینه کمتر

یکی از مهمترین مزایای استفاده از کانکس در ایجاد مشاغل کاربردی، کاهش هزینه‌ها است. کانکس‌ها به دلیل ساختار قابل حمل و متنقل خود هزینه ساخت و اجاره فضا را به شدت کاهش می‌دهند. همچنین، این مشاغل معمولاً به تجهیزات کمتری نیاز دارند که باعث کاهش هزینه‌های تجهیزات نیز می‌شود.

  1. انعطاف‌پذیری

کانکس‌ها به عنوان ساختمان‌های قابل حمل و قابل جابجایی طراحی شده‌اند. این انعطاف‌پذیری به معنای قابلیت جابجایی کانکس به مکان‌های مختلف است. این امکان به مشاغل کاربردی کانکسی اجازه می‌دهد تا در رویدادها، نمایشگاه‌ها و مکان‌های دیگری که نیاز به خدمات آن‌ها وجود دارد، حضور داشته باشند. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که مشاغل کانکسی بتوانند به راحتی بازارهای جدید را استفاده کنند و درآمد بیشتری تولید کنند.

  1. سرعت راه‌اندازی

 به دلیل ساختار سریع و آسان کانکس‌ها، مشاغل کانکسی به سرعت راه‌اندازی می‌شوند. در مقایسه با ساخت و راه‌اندازی یک مشغله ثابت، زمان کمتری برای راه‌اندازی کسب و کار کانکسی نیاز است. این به معنای شروع سریعتر فعالیت و کسب درآمد است.

  1. قابلیت دسترسی به مشتریان

با استفاده از کانکس‌ها، مشاغل کاربردی می‌توانند به محل‌های مختلف دسترسی داشته باشند و به مشتریان خدمات خود را ارائه دهند. این به معنای افزایش دسترسی به بازار و جذب مشتریان بیشتر است.

20 شغل پر درآمد با کانکس در سال 2023

20 شغل کاربردی با کانکس با مزایای هزینه کمتر، قابلیت جابجایی و انعطاف‌پذیری یک فرصت عالی برای افرادی است که هزینه زیادی برای ایجاد یک کسب و کار پر رونق ندارند؛ بنابراین ایجاد شغل با کانکس یک راهکار نوین در صنعت خدمات کاربردی معرفی شده‌ است.

برای دانلود پی دی اف مقاله شغل های کاربردی کانکس چیست؟ لینک کلیک کنید.

Picture of کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

بهترین شرکت کانکس سازی در ایران

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت انواع

1- کانکس

2- ساختمان پیش ساخته

👇 تماس بگیرید. 👇