کانکس پشت بام

کانکس پشت بام
قیمت کانکس پشت بام

برای ثبت سفارش ساخت انواع مدل های مختلف با متراژها و امکانات مختلف فرم را پر نمایید. با شما تماس خواهیم گرفت. سفارش سازی طبق پلان و خواست شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

کانکس پشت بام برای افرادی که فضای ناکافی در محیط ساختمان دارند، بهترین گزینه است. با توجه به اینکه احداث بنای جدید مشکلاتی از قبیل اخذ مجوز دارد، استفاده از کانکس در پشت بام گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود.

البته در صورت کمبود فضا، می‌توان در حیاط یا پارکینگ نیز کانکس با ابعاد دلخواه را قرار داد. اما این مکان‌ها باعث ایجاد اختلال در جای پارک خودرو می‌شوند، به همین خاطر پشت بام انتخاب بهتری برای ساخت و نصب کانکس است.

از کانکس پشت بام می‌توان با کاربری‌ها مختلف مانند انباری، اتاق مطالعه، اتاق سرایداری و… استفاده کرد. ابعاد و طرح کانکس نیز بر اساس نیاز پروژه و درخواست مشتری تعیین می‌گردد. همچنین کانکس‌های پشت بام قابلیت سفارشی سازی دارند و با تجهیزات دلخواه، قابل سفارش هستند.

کاربرد انباری، خانه سرایدار، نگهداری حیوانات و پرندگان، گلخانه
مزایا امکان سفارشی سازی، نصب آسان، قابل جابجایی، سازگاربا محیط، استحکام بالا، اقتصادی و مقرون به صرفه
امکانات تجهیزات و امکانات کانکس با توجه به نیاز پروژه و ابعاد پشت بام تعیین می‌گردد.

کاربرد کانکس در پشت بام چیست؟

از کانکس پشت بام می‌توان به عنوان محل سکونت سرایدار ساختمان استفاده کرد. همچنین می‌توان لوازم اضافه را در کانکس قرار داده و با عنوان انباری نیز از آن استفاده نمود. زیرا کانکس‌های پشت بام در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم هستند و پوسیده نمی‌شوند.

گلخانه نیز یکی دیگر از کاربردهای کانکس پشت بام است و می‌توان وسایل تزئینی در کانکس‌ها قرار داده و گلدان‌ها را آویزان کرد. این کانکس‌ها برای نگهداری از حیوانات و پرندگان هم مناسب هستند و باعث پاکیزه ماندن فضای خانه می‌شوند.

کانکس‌های پشت بام چه مزایایی دارند؟

از جمله مزایای کانکس پشت بام می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای طرح و رنگ متنوع
  • مقاوم در برابر نفوذ برف و باران
  • استحکام بالا
  • عمر طولانی
  • عایق حرارت و برودت
  • اقتصادی و مقرون به صرفه
  • سازگار با محیط زیست
  • قابل اجرا در ابعاد دلخواه
connex baron

برای سفارش انواع کانکس ها طبق پلان شما با شماره های شرکت تماس بگیرید.

اخذ مجوز ساخت کانکس در پشت بام

برای قرار دادن کانکس در پشت بام بایستی به قوانین تعیین شده از سوی شهرداری توجه نمود. از نظر شهرداری، ارتفاع کانکس نباید از حد مجاز ارتفاع ساختمان بیشتر باشد. عمر ساختمان بایستی کمتر از 15 سال بوده و وزن سازه زیاد نباشد تا به ساختمان فشار وارد نکند. همچین کانکس بایستی در محلی ایمن احداث شود و فاصله کافی با لبه‌های پشت بام داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، برای نصب کانکس بایستی به مشاع بودن پشت بام نیز توجه نمود. در صورتی که در سند منزل ذکر نشده باشد که بخشی از پشت بام برای شماست، احداث کانکس غیر قانونی است. بنابراین پیش از خرید کانکس برای پشت بام، بایستی به این نکات دقت داشته باشید و پس از اخذ مجوز، اقدام به خرید کنید.

قیمت ساخت کانکس در پشت بام چقدر است؟

برای ساخت کانکس پشت بام بایستی چند عکس تهیه نمود و آن‌ها را در اختیار واحد فروش کانکس بارون قرار دهید. سپس طرح پیشنهادی و ایعاد کانکس مورد نظر را بازگو کنید. واحد فروش با استفاده از مشخصات بیان شده، برآورد قیمت نموده و قیمت دقیق را به شما ارائه می‌دهند.

کانکس‌های تولید شده در شرکت کانکس بارون دارای بالاترین کیفیت با قیمت مناسب هستند. شما عزیزان می‌توانید هر نوع کانکسی که می‌خواهید را بدون محدودیت سفارش داده و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

نکات مهم برای نصب کانکس در پشت بام

پس از خرید کانکس پشت بام، نوبت به نصب آن می‌رسد. برای نصب کانکس در پشت بام از نصابان حرفه‌ای و افراد متخصص کمک بگیرید. اسکلت کانکس بایستی به سازه اصلی متصل شود تا هنگام بروز زلرله و طوفان، مقاومت خود را حفظ کند.

وزن کانکس نیز بایستی سبک باشد تا وزن نهایی ساختمان را افزایش ندهد و به ساختمان فشار وارد نکند. البته تمامی ساختمان‌ها توانایی تحمل وزن کانکس را دارند، چرا که این سازه ورن کمی دارد. ساختمان‌ها نیز دارای اسکلت بتنی و فلزی هستند و مقاومت بالایی دارند. با این وجود بهتر است پیش از خرید کانکس، با کارشناسان کانکس بارون تماس گرفته و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کانکس پشت بام لینک کلیک کنید.

Picture of کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

بهترین شرکت کانکس سازی در ایران

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت انواع

1- کانکس

2- ساختمان پیش ساخته

👇 تماس بگیرید. 👇