کانکس تاشو چیست؟

برای ثبت سفارش ساخت انواع مدل های مختلف با متراژها و امکانات مختلف فرم را پر نمایید. با شما تماس خواهیم گرفت. سفارش سازی طبق پلان و خواست شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

کانکس تاشو یکی از انواع مختلف کانکس است که به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص، کاربردهای بسیاری دارد. اینکه کانکس تاشو چیست؟ باید گفت که این کانکس‌ها به نحوی ساخته شده‌اند که دیواره‌های آن بر روی یکدیگر تا شده و سقف آن نیز بر روی کف قرار می‌گیرد. این نوع از کانکس‌ها با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند. در قسمت میانی دیوارها، لولاهایی تعبیه شده است که می‌توان کانکس را به راحتی و به دفعات بالا باز و بسته کرد. بالا بودن سرعت مونتاژ و دمونتاژ کانکس تاشو، باعث می‌شود که هر سازه طی زمان کوتاهی آماده بهره‌برداری شود.

ویژگی های کانکس تاشو

کانکس‌های تاشو به دلیل داشتن طراحی خاص، ویژگی‌های بسیاری دارند. از مهم‌ترین خصوصیات منحصر به فرد کانکس تاشو، سرعت نصب بالای این نوع کانکس‌ها است؛ متریال این سازه به صورت دمونتاژ به محل مورد نظر منتقل شده و در مدت نیم ساعت توسط دو نفر به راحتی کانکس مونتاژ در محل نصب و آماده بهره‌برداری می‌شود. همچنین پس از اتمام پروژه می‌توان آن را به راحتی دمونتاژ و بدون آسیب‌دیدگی به کمترین حجم ممکن درآورد؛ سپس آن را دوباره در مکانی جدید بدون وارد شدن کوچک‌ترین آسیبی، مونتاژ کرد.
از دیگر ویژگی‌های کانکس‌های تاشو سازگاری بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف (مناطق گرمسیر و سردسیر) است. علاوه بر این می‌توان به قابلیت جابه‌جایی ده عدد کانکس 20 فوتی با یک عدد تریلر، امکان نگه‌داری در فضاهای غیر مسقف و امکان اتصال چندین کانکس تاشو کنار یکدیگر اشاره کرد. با توجه به استفاده از اتصالات پیچ و مهره‌‌ای، کانکس‌های تاشو استحکام و مقاومت بالایی داشته و می‌‌توان حتی ساختمان‌های چند طبقه را با آن بنا کرد.

کاربرد کانکس تاشو

کانکس تاشو به خاطر وجود ویژگی‌های خاص، کاربردهای بسیاری دارد. این نوع کانکس‌ها برای فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • پروژه‌های ساختمانی
  • پروژه‌های نیروگاهی
  • دفاتر فنی و درپارتمان مهندسی
  • پروژه‌های سدسازی
  • پروژه‌های راه‌سازی
  • پروژه‌های فرودگاهی
  • پروژه‌های معدنی

کانکس‌های تاشو به عنوان انبارهای موقت برای ذخیره کردن محصولات هم بسیار پرکاربرد هستند. از دیگر کاربردهای کانکس تاشو می‌توان به امکان استفاده برای اقامتگاه‌های موقت، اسکان موقت و سریع آسیب‌دیدگان ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و کانکس فروشگاه‌های سیار اشاره کرد.

اطلاعات تکمیلی کانکس تاشو
⭐ مزایا کانکس تاشو از مهم‌ترین خصوصیات منحصر به فرد کانکس تاشو، سرعت نصب بالای این نوع کانکس‌ها است.
? مشخصات فنی کانکس تاشو این کانکس از اسکلت سازه شامل تیر، ستون‌ها و سازه کف و پوشش بدنه و سقف تشکیل می‌شود.
? کاربرد کانکس تاشو پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های سدسازی، پروژه‌های معدنی، پروژه‌های فرودگاهی
? قیمت کانکس تاشو

 بستگی به کیفیت ساخت و نوع مواد یا متریال و بدنه کانکس و ابعاد کانکس دارد.

مشخصات فنی کانکس تاشو

افرادی که دوست دارند با مشخصات فنی کانکس تاشو آشنا شوند، باید گفت که این کانکس از اسکلت سازه شامل تیر، ستون‌ها و کف پوش کانکس و پوشش بدنه و سقف تشکیل می‌شود. مواد یا متریال به کار رفته در سقف و دیوارها مصالح مدرن با فوم مقاوم در برابر حریق با کلاس B2 است. متریال های مدرن، یکی از به‌روزترین و مقرون به صرفه‌ترین مصالحی بوده که می‌توان آن را به کار برد. همچنین برای کف این نوع کانکس از ورق پلای وود (Ply Wood) (ورق کانکس) و کف پوش PVC به ضخامت 4 میلی‌متر که در برابر رطوبت مقاوم است، استفاده می‌شود.
از دیگر مشخصات فنی کانکس تاشو می‌توان به اتصالات از نوع لولایی و جوشی و UPVC بودن پنجره‌ها و درها و روکار و توکار بودن داکت‌ها (تاسیسات برقی) نیز اشاره کرد. وجود قلاب در طرفین جهت مونتاژ و دمونتاژ و داشتن استراکچر، مخصوص شاخک لیفتراک زیر شاسی کانکس برای حمل و نقل آسان، از دیگر این مشخصات فنی کانکس تاشو است.

connex baron

برای سفارش انواع کانکس ها طبق پلان شما با شماره های شرکت تماس بگیرید.

قیمت کانکس تاشو

قیمت کانکس تاشو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت ساخت و نوع مواد یا متریال به کار رفته از مهم‌ترین موارد شناخته می‌شوند. همچنین می‌توان به بدنه کانکس و ابعاد کانکس هم اشاره کرد. با توجه به همه این موارد قیمت کانکس تاشو بر مبنای متر مربع محاسبه می‌شود. به طور مثال قیمت کانکس تاشو 20 فوتی با کانکس تاشو 40 فوتی متفاوت است. به طور کلی باید گفت که قیمت این محصول در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی آن بسیار کم‌تر درمی‌آید. این کانکس‌ها حتی به لحاظ کیفی با توجه به رعایت استاندارد کانکس‌سازی، قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را هم دارد.

ویژگی ها و کاربرد کانکس تاشو چیست؟

کانکس تاشو یکی از انواع مختلف کانکس به حساب می‌آید که ویژگی‌های بسیار خوب و کاربری‌های فراوانی دارد. همانطور که از اسم این محصول پیدا است، این کانکس را می‌توان به راحتی روی هم قرار داد و تا کرد. باز و بسته کردن این کانکس بسیار راحت بوده و جابجایی بسیار راحتی دارد. سرعت نصب بالا، سازگاری در آب و هوای مختلف و امکان نگه‌داری در مکان‌های غیرمسقف از ویژگی‌های این نوع کانکس است. قیمت کانکس تاشو با توجه به کیفیت و ابعاد آن تعیین می‌شود. برای خرید این محصول در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کانکس بارون مراجعه کنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کانکس تاشو چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

Picture of کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

کانکس بارون (تولید و فروش انواع کانکس)

بهترین شرکت کانکس سازی در ایران

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت انواع

1- کانکس

2- ساختمان پیش ساخته

👇 تماس بگیرید. 👇