کانکس ترموود چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

کانکس ترموود یکی از انواع مختلف کانکس به شمار می‌رود که نمای بسیار زیبا و جذابی دارد. اینکه مشخصا کانکس ترموود چیست؟ باید گفت که این کانکس شبیه کانکس‌های دیگر است، اما با این تفاوت که نمای بیرونی آن را از ترمو وود یا چوب روسی یا متریال طرح چوب می‌سازند. استفاده از مواد یا متریال طبیعی در ساخت کانکس ترموود، باعث ایجاد سازه‌ای زیبا و هماهنگ با محیط طبیعی می‌شود. این کانکس کاربردهای مختلفی داشته و قابلیت طراحی تمامی تجهیزات مورد نیاز برای سکونت افراد را دارد. قیمت کانکس با توجه به ابعاد آن مشخص شده و به دلیل استفاده از چوب در مقایسه با سایر کانکس‌ها بالاتر است.

ویژگی های کانکس ترموود

کانکس ویلایی ترموود، سازه‌ای با نمایی جذاب و چشمگیر است. این کانکس از مواد یا متریال چوب طبیعی (ترموو) و گاهی ترکیبی از چوب اشباع شده ترموود ساخته می‌شود. ترموود جزو مصالح نوینی است که باعث ایجاد یک هارمونی خاص می‌شود و یک زیبایی و گرمای خاصی به ظاهر کانکس می‌بخشد. ترمود فنلاندی و ATL از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که ساخت کانکس با آن بسیار باکیفیت می‌شود. کانکس ترموود در ابعاد مختلفی قابلیت ساخت را دارد و ویژگی‌هایی نظیر عایق‌بندی کانکس در برابر سرما و گرما، برق کشی کانکس، سیستم گرمایشی از کف کانکس، مقاومت و استحکام بالا و مقاوم بودن در برابر زلزله را دارد. همچنین می‌توان به استفاده از چوب‌های ضد حریق در کانکس و استفاده از استراکچر فلزی برای مقاومت بالاتر نیز اشاره کرد.

کانکس ترموود چگونه ساخته می شود؟

کانکس ترموود به روش‌های مختلفی به تولید می‌رسد. اولین روش ساخت کانکس ترموود این است که سازندگان به طور کامل از چوب‌های طبیعی استفاده می‌کنند. این چوب‌ها شامل ترموود یا چوب روس می‌شود. این چوب‌ها نمای ظاهری زیبا و مقاومت نسبی بالاتری در شرایط جوی مختلف را دارند.
یکی دیگر از روش‌های ساخت کانکس ترموود، استفاده از مواد یا متریال با طرح چوب است که این چوب‌ها تنوع خوبی دارند. ورق سایدینگ طرح چوب، چوب پلاست، فایبرگلاس طرح چوب طرح‌دار از جمله این متریال‌ها هستند. هر چند که این نماهای طرح چوب با وجود زیبا بودن به زیبایی چوب‌های طبیعی نیستند.

connex baron

برای سفارش انواع کانکس ها طبق پلان شما با شماره های شرکت تماس بگیرید.

کاربرد کانکس ترموود

کانکس ترموود کاربردهای متفاتی دارد و می‌توان آن را در مکان‌های مختلف استفاده کرد:

  • محل سکونت در منطقه‌های جنگلی
  • استفاده در مناطق توریستی و تفریحی برای سکونت مسافران و گردشگران
  • استفاده به عنوان کلبه چوبی
  • استفاده به عنوان کانکس ویلایی
  • استفاده به عنوان کانکس گلخانه یا محلی برای فروش تجهیزات مرتبط با گل و گیاه
  • استفاده به عنوان یک سوییت مجهز
اطلاعات تکمیلی کانکس ترموود
⭐ کاربرد کانکس ترموود محل سکونت در منطقه‌های جنگلی، استفاده به عنوان کلبه چوبی، استفاده به عنوان کانکس ویلایی، استفاده به عنوان یک سوییت مجهز
? مزایای کانکس ترموود ۱. حفظ رطوبت محیط ۲. داشتن وزن سبک ۳. قابلیت شستشو ۴. مقاوم در برابر کپک، قارچ و حشرات موذی
❗ کانکس ترموود چیست؟ استفاده از مواد یا متریال طبیعی در ساخت کانکس ترموود، باعث ایجاد سازه‌ای زیبا و هماهنگ با محیط طبیعی می‌شود.
? قیمت کانکس ترموود

قیمت کانکس ترموود به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: اندازه و ابعاد کانکس، نوع کاربری کانکس، مکان ساخت و نصب کانکس

مزایای کانکس ترموود

استفاده از کانکس ترموود مزایای بسیاری دارد:

  • مقاوم در برابر کپک، قارچ و حشرات موذی
  • عایقی عالی در برابر صدا به خاطر محبوس شدن هوا در منافذ چوب
  • حفظ رطوبت محیط
  • داشتن وزن سبک
  • قابلیت شستشو (آب و صابون)
  • مقاومت نسبی بالاتر برای استفاده در شرایط جوی مختلف

امکانات کانکس ترموود

امکانات رفاهی کانکس ویلایی ترموود بسیار زیاد است. این نوع کانکس این قابلیت را دارد که تمام امکانات یک خانه را داشته باشد. درب و پنجره دو جداره و upvc، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم دفع فاضلاب، سرویس بهداشتی و حمام و فن تهویه هوا از جمله این امکانات است. همچنین می‌توان به وجود اتاق پذیرایی، اتاق خواب به همراه کمد دیواری، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و هود، اتاق نشیمن و حتی ایجاد فضاهای لوکس نیز در آن اشاره کرد.

خرید کانکس ترموود با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از کانکس بارون

کانکس ترموود در میان انواع کانکس از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. نمای این کانکس با چوب ترموود یا متریال طرح چوب اجرا می‌شود. چوب ترموود مقاومت بالایی داشته و جزو با کیفیت‌ترین چوب‌ها برای استفاده در نمای کانکس به شمار می‌رود. کانکس‌های ترموود کاربردهای مختلفی داشته و در برابر قارچ، کپک و حشرات موذی و باران، برف، تگرگ، آفتاب شدید و سوزان بسیار محافظ و مقاوم است. شما می‌توانید کانکس ترموود را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی کانکس بارون در ابعاد مختلف سفارش دهید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کانکس ترموود چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

کانکس های پرفروش

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *